Reklamacje i zwroty
Polityka zwrotów i reklamacji.
Naszym priorytetem jest jak najszybsze i bezpieczne dostarczenie do Ciebie towaru.
Koszty przesyłki zależą od wybranej formy płatności wg cennika.
PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY i REKLAMACJE
- W okresie 14 dni od dostarczenia zamówionego towaru, klient ma prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyn. Zwracany w tym trybie towar zostanie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy, gdy będzie odesłany w oryginalnym, nieuszkodzonym pudełku, z kompletną jego zawartością oraz dowodem zakupu a sam przedmiot będzie nieuszkodzony oraz nie będzie nosił jakichkolwiek śladów używania.
- Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.
- Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas: Firma Szkoleniowo Handlowa SKY, Piotr Cwudziński, ul. Biedaszkowo 28d, 85-157 Bydgoszcz o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej
umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia. Na życzenie wyślemy Państwu drogą elektroniczną gotowy formularz do wypełnienia. Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. - W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy nie zwracamy kosztów dostarczenia przesyłki do sklepu od klienta.
- Towar zwracany w powyższym trybie należy przesłać na adres sklepu na koszt kupującego. Do takiej przesyłki zwrotnej należy dołączyć swoje dane personalne, oraz wyraźne wskazanie, jaką drogą kupujący chce odebrać zapłaconą za towar należność: przez przelew na konto bankowe, tu prosimy podać numer konta. Pieniądze zwracane są w ciągu 14 dni od momentu otrzymania przez nas przesyłki zwrotnej. Jeżeli towar został wysłany na koszt sprzedawcy, od zwracanej wartości towaru zostaną potrącone poniesione przez sprzedawcę koszty przesyłki.
- Towar należy odesłać lub przekazać nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni.
- Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w
sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy - Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady techniczne lub uszkodzenia powstałe podczas dostawy, powinien, po uprzednim kontakcie ze sprzedawcą odesłać go na adres: ul. Biedaszkowo 28d, 85-157 Bydgoszcz. Koszty, związane z odesłaniem towaru reklamowanego, sklep zwraca natychmiast po otrzymaniu przesyłki i rozpatrzeniu reklamacji. Do odsyłanego towaru należy dołączyć potwierdzenie, oraz notatkę dotyczącą przyczyny reklamacji. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni roboczych od ich wpłynięcia. Towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania stanu magazynowego), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.
-
Reklamacje
Klienci, którzy złożyli w sklepie zamówienie, po wejściu w Panel klienta po zalogowaniu się na swoje konto mogą zgłosić reklamację do złożonego zamówienia. Taka możliwość dotyczy tylko klientów, którzy założyli w sklepie konto. Klienci którzy nie założyli w sklepie konta, a złożyli zamówienie nie mogą skorzystać z takiej formy napisania reklamacji. Klienci niezarejestrowani wysyłają reklamację na adres skytrekking(@)skytrekking.com.pl
Przejdź do strony głównej

