Regulamin Support Care
Wszyscy klienci*, którzy zakupią urządzenia elektroniczne* w naszym sklepie, zostają objęci bezpłatną usługą SkyTrekking Support Care
Jeśli Twoje urządzenie objęte SkyTrekking Support Care ulegnie awarii lub uszkodzeniu, to nasz serwis udostępni Tobie bezpłatnie inne urządzenie na czas naprawy. Jest to szczególnie ważne w sezonie, kiedy awaria urządzenia może skutecznie utrudniać latanie. Sprzęt zastępczy jest wysyłany nie później niż 2 dzień roboczy od otrzymania uszkodzonego urządzenia w celu naprawy.
Warunki:
* Wariometr, gps-y radio, kask PPG,
Usługa jest aktywowana przez klienta i wymaga rejestracji przez formularz https://www.sklep-paralotniowy.pl/rejestracja-support-care-f-5.html.
Jeśli Twoje urządzenie objęte SkyTrekking Support Care ulegnie awarii lub uszkodzeniu, to nasz serwis udostępni Tobie bezpłatnie inne urządzenie na czas naprawy. Jest to szczególnie ważne w sezonie, kiedy awaria urządzenia może skutecznie utrudniać latanie. Sprzęt zastępczy jest wysyłany nie później niż 2 dzień roboczy od otrzymania uszkodzonego urządzenia w celu naprawy.
Warunki:
- Usługa jest bezpłatna.
- Obejmuje okres gwarancyjny i pogwarancyjny urządzenia.
- Działa bezterminowo
- Obejmuje urządzenia zakupione w Sklepie Paralotniowym SkyTrekking.
- Obejmuje wyłącznie pierwszego właściciela urządzenia.
- Klient otrzyma na czas naprawy takie samo urządzenie lub podobne zbliżone parametrami.
- Przystąpienie do usługi jest dobrowolne
- Usługa jest dostępna po rejestracji do 30 dni od daty zakupu urządzenia.
- Usługa jest realizowana na terenie Polski.
- Koszty wysyłki są płatne, ceny wg. aktualnego cennika sklepu.
* Wariometr, gps-y radio, kask PPG,
Usługa jest aktywowana przez klienta i wymaga rejestracji przez formularz https://www.sklep-paralotniowy.pl/rejestracja-support-care-f-5.html.
Przejdź do strony głównej

