wyszukiwanie zaawansowane
1 » Support Care2

Support Care

Wszyscy klienci, którzy zakupią urządzenia elektroniczne* w naszym sklepie, zostają objęci bezpłatną usługą SkyTrekking Support Care

Jeśli Twoje urządzenie objęte  SkyTrekking Support Care ulegnie awarii lub uszkodzeniu, to nasz serwis udostępni Tobie bezpłatnie inne urządzenie na czas naprawy. Jest to szczególnie ważne w sezonie, kiedy awaria urządzenia może skutecznie utrudniać latanie. Sprzęt zastępczy jest wysyłany nie później niż 2 dzień roboczy od otrzymania uszkodzonego urządzenia. 

Warunki:
  • Usługa jest bezpłatna.
  • Obejmuje okres gwarancyjny i pogwarancyjny urządzenia. 
  • Działa bezterminowo
  • Obejmuje urządzenia zakupione w Sklepie Paralotniowym SkyTrekking.
  • Obejmuje wyłącznie pierwszego właściciela urządzenia.
  • Klient otrzyma na czas naprawy takie samo urządzenie lub podobne zbliżone parametrami.
  • Wymagana rejestracja do 30 dni od daty zakupu urządzenia. 
  • Usługa jest realizowana na terenie Polski.
  • Koszty wysyłki są płatne, ceny wg. aktualnego cennika sklepu.

* Wariometr, radio, kask PPG, 
Przejdź do strony głównej
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl