Konstrukcja kosza - lekka i wytrzymała
Idealne połączenie wytrzymałości, lekkości i estetyki – ten projekt jest wynikiem ewolucji różnych koncepcji ram, w którym komfort, przyjemność z lotu i bezpieczeństwo są w centrum naszych zainteresowań. Rama i kosz naszego napędu jest tak skonstruowana, aby zapewnić odpowiednią wytrzymałość podczas intensywnego użytkowania. Nasza konstrukcja pozwala na wykonywanie długich przelotów cross country.
Plusy:
Aktywne podwieszenie system ASC EVO, tzw. ruchome wypory.
Ciągłe testy prowadzone przez naszych pilotów przyczyniły się do rozwoju systemu Active Sport Comfort - ASC EVO.
Ten system jest w pełni regulowany oraz posiada duży zakres regulacji, co pozwala dopasować go dla dowolnej wagi pilota. Każdy pilot jest wstanie optymalnie ustawić podwieszenie napędu do swoich indywidualnych potrzeb. Dodatkową zaletą systemu ASC EVO jest niwelowanie momentu odśmigłowego.
Wyposażenie standardowe napędu :
Wyposażenie dodatkowe:
*Napęd posiada dopuszczenie do lotu zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami umożliwiające legalne wykonywanie lotów szkolnych i egzaminacyjnych.
Polska instrukcja obsługi i eksploatacji.
Napęd SkyTrekking Moster sprawdza się doskonale z najnowszymi skrzydłami firmy ITV Wings.
LEKKA I WYTRZYMAŁA
Rama i kosz naszego napędu jest tak skonstruowana, aby zapewnić odpowiednią wytrzymałość podczas intensywnego użytkowania. Zastosowanie aktywnego podwieszenia ASC EVO pozwala pilotowi kontrolować proces startu i fazę rozpędzania. ASC EVO wraz z uprzężą zapewnia komfort podczas długich przelotów.
Nasza konstrukcja pozwala na wykonywanie długich przelotów cross country.
Podwieszenie system ASC EVO
Ciągłe testy prowadzone przez naszych pilotów przyczyniły się do rozwoju systemu Active Sport Comfort: ASC.
Ten system jest regulowany i można go zamontować dla dowolnej wagi pilota, a także daje możliwość zdemontowania, co ułatwia transport całego napędu.
Dodatkową zaletą systemu ASC EVO jest niwelowanie momentu od śmigłowego.
*Napęd posiada dopuszczenie do lotu zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami umożliwiające legalne wykonywanie lotów szkolnych i egzaminacyjnych.
Cycle: 2 Strokes
Swept volume: 184.7 cc
Power: 27 hp at 8.800 RPM
Intake: Carbon fiber airbox - Walbro carburetor - Reed valve intake
Cooling: Extraction from propeller, cooling shroud included
Starter: Pull starter - 3S (Soft Starter System)
Clutch: Centrifugal clutch - CNC machined
Reduction drive: Ratio 1/2.87
Exhaust pipe: Hand-made pipe and DB-killer system, second joint, silencer pipe in carbon fiber
Fuel: Unleaded gasoline - Synthetic oil 2.5%
Consumption: 4.0 liters/hour at 30 kgs of static thrust, prop. 140 cms at 5.000 RPM
Weight: 13.7 kgs
Max Thrust: 93 kgs prop. 140 cms at 9.000 RPM
Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.